NYÁR VÉGÉIG KELL REGISZTRÁLNI A CÉGKAPUN!
Az Ügyfélkapuhoz hasonló Cégkapun keresztül a cégek, alapítványok, gazdálkodó szervezetek online tartják majd a kapcsolatot a hivatalokkal, dokumentumokat küldhetnek, fogadhatnak, így személyes ügyintézés nélkül, kényelmesebben és gyorsabban intézhetik a cégügyeiket.
A regisztrációt augusztus végéig kell elvégezni, a törvény azonban egy átmeneti felkészülési időszakot biztosít, így ez 2017. december 31-ig hátrányos jogkövetkezmények nélkül tehető meg.
A közeljövőben kihirdetendő kormánydöntés alapján az egyéni vállakozók továbbra is az ügyfélkapu szolgáltatásal jogosultak az elektronikus kapcsolattartásra, ebből adódóan a regisztrációs kötelezettség ezt a kört nem érinti.
A cégeknek most először lesz kötelező az elektronikus ügyintézés, lényegében céges Ügyfélkaput, Cégkaput kell nyitni a betéti társaságoknak, korlátolt felelősségű társaságoknak, zártkörűen működő részvénytársaságoknak, alapítványoknak, és az egyéni cégeknek.
A könnyebb átláthatóság érdekében összefoglaltuk kedves ügyfeleinknek a Cégkapuval kapcsolatos tudnivalókat és az ügyintézés menetét, amely elérhető ITT!